Skip to content

שיתוף:

השתלת שיער בשיטת DHI כולל תמונות מהתהליך!

סקרנים לגבי שיטת ה-DHI להשתלות שיער? בואו נפתח את זה. כולל תמונות משלבי ההשתלה השונים.

נתחיל מהסבר כללי על השיטה: DHI הם ראשי תיבות של Direct Hair Transplant, בתרגום לעברית: השתלת שיער ישירה. השתלת שיער, בצורות שונות, משמשת כבר שנים רבות לטיפול בגברים ונשים שחווים נשירת שיער. ההתקדמות בשיטות להשתלת שיער מאפשרת להגיע לתוצאות טבעיות ואסתטיות יותר באזור המושתל. השתלת שיער ישירה (DHI) היא טכניקה מתקדמת שזוכה לתשומת לב גוברת בשנים האחרונות ובצדק.

בשיטת ה-DHI, צוות השתלת השיער מחלץ זקיקי שיער בודדים מהאזור התורם ומשתיל אותם ישירות באזור הנתרם. תהליך ההשתלה מתבצע באמצעות כלי מיוחד הנקרא Choi Implanter – משתיל צ’וי.

עט השתלים צ׳וי

זהו מכשיר דמוי עט המאפשר שליטה מדויקת מאוד בעומק, זווית וכיוון השתלת זקיק השיער. השימוש בכלי זה מביא לתוצאות טובות יותר כמו קו שיער בעל מראה טבעי יותר וצפיפות מוגברת.

סקירה טכנית בהרחבה

טכניקת DHI כוללת ארבעה שלבים עיקריים:

  1. מיצוי שיער
  2. מיון שיער
  3. שימור שיער
  4. השתלת שיער

שלב חילוץ השיער מתרחש עם כלי ניקוב מיוחד שיוצר חתך מעגלי קטן סביב כל זקיק שיער. לאחר מכן חולצים את הזקיקים באמצעות כלי דמוי פינצטה ומאוחסנים בתמיסה מיוחדת כדי לשמור אותם בחיים עד שהם מוכנים להשתלה.

בשלב השני, מיון שיער מתבצע כאשר הזקיקים שחולצו ממוינים על פי גודלם, צורתם ואיכותם על מנת להבטיח את התוצאות הטובות ביותר האפשריות. בשלב השלישי עוברים הזקיקים שחולצו תהליך שימור המבטיח את שמירתם במצב מיטבי לפני ההשתלה.

לבסוף משתילים את השיער באמצעות משתל צ’וי המכוון את הזקיקים בזווית ובעומק מדויקים.

היתרונות של DHI

אחד היתרונות הגדולים ביותר של שיטת ה-DHI הוא הפחתת הטראומה לזקיקי השיער במהלך תהליך ההשתלה. לשתל הצ’וי קוטר קטן יותר בהשוואה לטכניקות אחרות של השתלת שיער, מה שמפחית את הנזק לקרקפת ולזקיקי השיער. בנוסף, משתל הצ’וי מאפשר יצירת חתכים קטנים ומדויקים באזור המקבל, דבר שהוא קריטי להשגת תוצאה במראה טבעי.

טכניקת DHI מאפשרת גם השתלת מספר רב יותר של זקיקי שיער בפגישה אחת תוך הפחתת הסיכון לסיבוכים כגון דימום או זיהום. החתכים הקטנים יותר עוזרים להפחית את הסיכון להצטלקות ומביאים לתהליך ריפוי מהיר יותר. בסך הכל, טכניקת DHI מעניקה למטופלים את היתרון של קו שיער טבעי יותר וצפיפות מוגברת של שתלים.

לסיכום,
השתלת שיער ישירה (DHI) היא טכניקת השתלת שיער חדשנית המציעה תוצאה בעלת מראה טבעי יותר וצפיפות השתלת שיער מוגברת. השימוש בכלים מתקדמים כמו השתלת צ’וי הפך את תהליך השתלת השיער משיטות מסורתיות לגישה מתקדמת ומדויקת יותר. כמו בכל הליך, חיוני להתייעץ עם מומחי השתלת שיער מנוסים כדי לקבוע את הטכניקה הטובה ביותר למקרה הפרטני. מרפאת דוקטור סרקן וצוות התמיכה בשפה העברית עומדים לרשותכם.

Facebook
Twitter