Skip to content

שיתוף:

מדוע השתלת שיער משפיעה כל כך על הביטחון העצמי?

שיער ראש הוא חלק יחסית קטן מהגוף שלנו אך הוא משפיע בצורה משמעותית על המראה הכללי שלנו. ומראה, כידוע, הוא בעל השפעה מכרעת על ההרגשה שלנו. אם כך, איך מרגישים אנשים שמאבדים שיער?

א.נשים מדווחים על כך שנשירת שיער והתקרחות גורמת להם להם להרגיש מבוגרים יותר ומושכים פחות. ובהתאם – הליך השתלת שיער הוא בעל השפעה משמעותית על המראה, ההרגשה והביטחון העצמי של האדם. 
עבור אדם שעובר השתלת שיער, התחושה לגבי המראה הכללי שלו משתנה, הוא מרגיש מושך יותר, בעל ביטחון עצמי גבוה יותר. מושתלים מדווחים שהם מרגישים יותר בנוח במצבים חברתיים ובזכות העליה בביטחון העצמי שלהם, הם אף מוכנים יותר לקחת על עצמם אתגרים חדשים. יש לכך כמה משמעויות:

1. הזדמנויות קריירה טובות יותר:

מחקרים מראים שאנשים שנתפסים כאטרקטיביים, נוטים יותר להתקבל למשרות מאשר אנשים שנתפסים פחות אטרקטיביים. הם גם נוטים, שוב, על פי מחקרים, להרוויח יותר כסף. השתלת שיער עוזרת להיראות במיטבנו ובכך מעניקה יתרון משמעותי בקריירה.

2. אורח חיים פעיל יותר:

אובדן שיער, התקרחות והרגשה פחות אטרקטיבית, מונעת מאנשים להשתתף בפעילויות או אירועים חברתיים מסוימים. לאחר השתלת שיער וצמיחתו, הם מדווחים על הנאה מאורח חיים פעיל יותר.

3. זוגיות:

העליה בביטחון העצמי מושכת אלינו מבטים, ללא קשר אפילו למראה שלנו, אלא לאופן שבו אנו תופסים את עצמנו. גם הרצון להשקיע במראה שלנו בכללותו גובר בעקבות ההרגשה הכללית הטובה, כך שבסופו של דבר אנחנו אטרקטיבים יותר לא רק בעיני עצמנו אלא גם בעיני הסביבה.

לסיכום, להשתלת שיער יכולה להיות השפעה חיובית על המראה החיצוני, הביטחון העצמי, הזדמנויות הקריירה ואיכות החיים הכללית. חשוב לציין, עם זאת, התוצאות עשויות להשתנות מאדם לאדם, ומומלץ להתייעץ עם איש מקצוע מוסמך כדי לדון בחששות ובמטרות האישיות שלך.

Facebook
Twitter