Skip to content

שיתוף:

איך משיגים מראה טבעי של שיער מושתל?

ניתוח השתלת שיער הפך לפתרון פופולרי יותר ויותר עבור מי שחווים נשירת שיער. התוצאות יכולות להיות משנות חיים, אך מעבר להצלחת הניתוח ברמה הרפואית, מה שיחשב בעינינו להצלחה, תלוי במידה רבה בהשגת מראה כמה שיותר טבעי של השיער המושתל. השתלת שיער שנראית מזויפת או לא טבעית, יכולה להיות מביכה ומעיקה יותר מנשירת השיער עצמה. אז איך דואגים שהתוצאה של ההשתלה תראה טבעית?

1. עיצוב קו שיער

יצירת קו שיער (hairline) במראה טבעי היא הבסיס להשגת מראה טבעי כולל לאחר השתלת שיער. צוות השתלה מיומן, מתחשב במבנה הפנים של המטופל, גוון העור, גילו, מוצאו וצורת המצח בעת עיצוב קו השיער. עיצוב קו השיער צריך להיראות טבעי ולזרום בצורה חלקה עם השיער הקיים של המטופל. כאן אפשר לקרוא עוד על קו שיער.

2. טכניקת ההשתלה

לשיטת השתלת זקיקי השיער תפקיד מכריע בהצלחת ניתוח השתלת שיער. בשוק קיימות שיטות שונות להשתלת שיער, כשהמובילה שבהן היא שיטת ה-DHI. בשיטה זו, צוות השתלת השיער מחלץ זקיקי שיער בודדים מהאזור התורם ומשתיל אותם ישירות באזור הנתרם. זוהי השיטה המתקדמת ביותר כיום והיא מבטיחה את התוצאות הטבעיות ביותר בזכות היכולת להגיע לרמת צפיפות גבוהה מאוד של שתלים ודיוק ביישום.

3. בחירת צוות השתלה מיומן ומנוסה

כמו בכל הליך רפואי, הצעד הראשון להבטחת תוצאות מקסימליות, הוא בחירה בצוות מיומן ומנוסה. איש המקצוע צריך להיות בעל רקורד ופורטפוליו של הליכי השתלת שיער מוצלחים הן מבחינה רפואית, והן מבחינה אסתטית – קו שיער המחקה את הדפוס הטבעי של צמיחת השיער, צפיפות זקיקים ותוצאות מרשימות לאורך זמן.

4. צפיפות השיער

כדי להשיג מראה טבעי, חשוב לשים לב לצפיפות השיער, היינו לכמות השיער באזור מסוים. הדבר תלוי גם בכמות הזקיקים שניתן להוציא מן האיזור התורם אך גם מחיקוי מוצלח של הצפיפות הטבעית של צמיחת השיער. 

5. בחירת זקיקי השיער הנכונים

בעת בחירת זקיקי שיער להשתלה, חשוב לבחור את הזקיקים הנכונים. זקיקי השיער צריכים להתאים לשיער הקיים מבחינת מרקם, צבע ודוגמת תלתלים. אם זקיקי השיער אינם תואמים, התוצאה עלולה להיראות לא טבעית.

6. טיפול נכון לאחר הניתוח

לאחר השתלת השיער, חשוב לעקוב אחר הוראות הטיפול לאחר הניתוח. להקפיד על הימנעות מפעילות מאומצת בזמנים שהוגדרו, הימנעות משמש, אלכוהול ועישון. כמו כן, חשוב להקפיד על תזונה בריאה ולקחת את כל התרופות שנקבעו כסדרן וכן להקפיד על הוראות החפיפה לאחר הניתוח. ביצוע הוראות הטיפול לאחר ההשתלה, עוזר להבטיח השתלה מוצלחת ותוצאה טבעית.

לסיכום, השגת מראה טבעי של השתלת שיער דורש צוות מיומן, טכניקה נכונה, הבנה בעיצוב קו שיער והקפדה על כל הגורמים שציינו. בהתחשב בגורמים אלו, ניתן להשיג השתלת שיער מוצלחת בעלת מראה טבעי.

לצפייה בתמונות של מושתלי שיער

Facebook
Twitter