Skip to content

שיתוף:

האם ניתן לעשות השתלת זקן לאחר ניתוח

בזכות התקדמות הטכנולוגיה ניתן לבצע פעולות שעד לא מזמן היו נראות בלתי אפשריות. אחד מהטיפולים החדשניים ביותר הוא ניתוח השתלת זקן. זוהי דרך מעולה להנות מזקן שופע עבור מי שהזקן שלהם לא צומח לגודל הרצוי. זהו הפתרון אידיאלי גם עבור נשים שעוברות ניתוח לשינוי מין. ניתוח להשלת זקן משלים את ההליךמאחר והוא בין המרכיבים שעושים את ההבדל בין גבר לבין אישה.

האם אפשר לעשות השתלת זקן?

באופן עקרוני אפשר לעשות השתלה של זקן לאחר ניתוח לשינוי מין. ההמלצה היא לבצע את ההשתלה כאשר מסיימים את רוב הטיפולים הנדרשים, מאחר וכל טיפול עלול לגרום לכך שההשתלה עצמה לא תיתפס כמו שצריך. מדובר בעיקר על טיפולים שונים הכוללים לקיחת הורמונים שיכולים לעכב מלהשיג את התוצאה הרצויה.

האם תמיד אפשר יהיה לבצע את ההשתלה?

כמובן שיכולות להיות סיבות שונות שימנעו מלבצע את ההשתלה, כמו אצל כל מטופל. לכן, לפני שמבצעים השתלת זקן עושים בדיקות שונות שנועדו לשלול כל מיני סיבוכים אפשריים. המטרה היא שכל אחת שעוברת ניתוח לשינוי מין תוכל להשיג את המראה המושלם. כך שאם היא תסתכל במראה היא תדע כי היא עשתה את הבחירה הנכונה.

היכן עושים השתלת זקן לאחר ניתוח?

חשוב שתבחרו במקום הנכון אשר מתמחה בביצוע ניתוח פנים מכל סוג שהוא, מאחר והאיכות של הרופא שיבצע את הטיפול זה מה שיקבע כיצד תראה התוצאה הסופית.

לשיחת יעוץ השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.

Facebook
Twitter