Skip to content

שיתוף:

למה דווקא בטורקיה?

בטורקיה, כמו בהרבה מקומות בעולם, נצברה מיומנות גבוהה בתחום השתלות השיער. עולם ההשתלות בטורקיה הוא מאוד מאוד מפותח, יש שם ניסיון של המון שנים, אין ספק שגם בישראל יש ניסיון שנצבר בשנים האחרונות, אך ברור שטורקיה אטרקטיבית גם בגלל שמחיר ההשתלה הוא נוח. חשוב לדעת שהמחיר הנוח לא בא על חשבון מקצוענות, ההפך הוא הנכון. בטורקיה קיימת מיומנות מאוד גבוהה בתחום. המרפאות שם והמרפאה של ד״ר סרקן בפרט, הן מרפאות עם ותק של הרבה מאוד שנים, צוותים במרפאות ותיקים ומיומנים, מדובר ברופאים ואנשי צוות שעושים את אותה הפעולה מספר פעמים ביום ולכן רכשו מיומנות מאוד גבוהה שמתבטאת בצפיפות ההשתלה, בדיוק, בהכל.

למה יותר זול בטורקיה?

זה כמו לשאול למה יותר זול לגור בפורטוגל, או למה בסופר בספרד תשלמו 40% פחות מאשר בישראל. התשובה היא שתמהיל העלויות הוא אחר מאשר בארץ. המטבע בעל ערך אחר, היקף העלויות כמו השכירות וגורמים נוספים אחרים, מייצרים תמהיל אחר. בטורקיה גם שווי סל קניות בסופר הוא כשישית ממחירו בארץ. באופן ספציפי יותר, אפשר להגיד בגדול שהשתלת שיער בטורקיה עולה במרפאות השונות שם בין 2,500 יורו עד 10,000 יורו.

הקליניקה הכי יפה באירופה

הקליניקה של ד״ר סרקן אייגין היא לא סתם מרפאה להשתלת שיער. ד״ר סרקן הוא אספן ידוע של פרטי אמנות וגם הקליניקה הענקית נראית בעצמה כמו מוזיאון או גלריה מרשימה יותר מאשר מרפאה 🙂

לתמונות נוספות של הקליניקה

Photo of Istanbul by Ibrahim Uzun on Unsplash

Facebook
Twitter