Skip to content

שיתוף:

אימפריית השיער הטורקית

השתלת שיער בטורקיה – נראה שאין אדם בוגר בישראל שלא שמע על אימפריית השיער הטורקית. היא מסייעת לגברים מכל העולם ובשנים האחרונות הפכה למבוקשת במיוחד. לסקרנים מביניכם שעוד לא מכירים את התחום לעומק, אספנו כמה מהשאלות המסקרנוץ ביותר: איך מתבצעת השתלת שיער? האם ההשתלה כואבת? אפשר להשתיל זקן? ואיך השתלת השיער הופכת גם לחופשה מהנה בטורקיה?

השתלת שיער בטורקיה – איך זה מתבצע?
בשנים האחרונות טורקיה הפכה למרכז השתלות השיער העולמי, השתלות שיער באיכות גבוהה ובמחירים שפויים. השתלת שיער בשיטת FUE או DHI בטורקיה, אינה רק זולה יותר ממקומות רבים בעולם ומאשר בישראל, אלא לרוב תספק גם את התוצאות הטובות ביותר.

השתלת שיער כוללת הליך סדור:
בשלב הראשון מחטאים את אזורי השיער מהם מתכוונים לתרום (לאיזור/ים המושתל/ים), אזורים אלו יטושטשו ולאחר מכן יורדמו באמצעות הרדמה מקומית.
בשלב הבא מחלצים את זקיקי השיער להשתלה, משרטטים את קו השיער בהתאם למה שהוחלט יחד עם המטופל בפגישת הייעוץ, יוצרים תעלות באזורים אליהם יושתל השיער ומבצעים את השתלת זקיקי השיער – כך עובדת שיטת ה-FUE, בשיטת ה-DHI פשוט ״שולפים״ זקיק שערה ומשתילים אותו מיידית לאיזור החסר.
בסיום ההשתלה וכדי לזרז את החלמת האזור, תטופלו בלייזר קר, לאחר ההשתלה אזור ההשתלה עתיד להיות רגיש ותצטרכו לבצע את תהליך השטיפה בזהירות רבה למשך תקופה של קצת יותר משבועיים וכן להישמע להוראות והנחיות הרופא הנוספות.

לאחר 6-8 חודשים מיום ההשתלה, תוכלו להבחין בצמיחה מחודשת של השיער באזור המושתל, צמיחת השיער באזור ממשיכה עד 12-18 חודשים ובסיום תוכלו לראות את תוצאות ההשתלה הסופיות.

האם השתלת שיער כואבת?
כיום השתלת שיער אינה אמורה לכאוב. כאמור בתחילת התהליך ניתן לכם חומר טשטוש ע”י רופא מרדים מוסמך, כך שאינכם אמורים להרגיש כאב גם במתן ההרדמה המקומית לצורך ביצוע השתלת השיער ותעזור גם למטופלים שנרתעים ממחטים.
חומר הטשטוש מייצר מצב של רוגע ואינו חובה אך הוא מבטיח תהליך מלא ללא כאבים טרם זריקת ההרדמה המקומית ועד לסיום השתלת השיער.

Photo by Meg Jerrard on Unsplash

השתלת זקן בפנים
גברים רבים תוהים אם ניתן להשתיל זקן ושפם בפנים – התשובה היא כן.
השתלת שיער בפנים עובדת בדומה להשתלת שיער בקרקפת, כאשר השיער יילקח מהאיזור שבין שתי האוזניים בעורף ויושתל במקומות הרצויים.

Facebook
Twitter