Soft FUE – השתלת שיער בשיטת FUE עם טשטוש קל

Hair Transplantation

התפתחויות חדשות המתעוררות כל יום בתחום השתלות השיער, סיפקו דרכים חדשניות לשיפור חוויית המטופלים ולהשגת רמת נוחות גבוהה. השתלת שיער בשיטת SOFT FUE היא טכניקה עליה הכריזה מרפאת ד”ר סרקן אייג’ין לראשונה בשנת 2019. במובן הפשוט ביותר של המונח, טכניקת SOFT FUE מתייחסת לביצוע השתלת שיער תחת טשטוש.

לפני שנספק מידע מפורט על פעולת ההרדמה, נסביר את הצעדים הבסיסיים להשתלת שיער.

שלבי השתלת שיער

השתלת שיער מורכבת מארבעה שלבים:

שלבי השתלת שיער

1) הכנה להשתלת שיער

שלב ההכנה מתייחס למעשה לחיטוי האזור התורם והמושתל (המקבל), וחשוב מכך – מתן הרדמה.

למרות שמדובר בהליך לפני השתלת שיער, במובן מסוים, השלב שקובע את נוחות ההשתלה הוא שלב זה בו ניתנת ההרדמה. בשלב זה סוגיית אופן ההרדמה מציגה את ההבדל של Soft FUE.

2) הוצאת זקיקי השיער המיועדים להשתלה

התהליך שיש לבצע לאחר מתן הרדמה בהשתלת שיער הוא הפרדת זקיקי השיער מהעור באמצעות מחטים גליליות המסתובבות במהירות נמוכה, המכונות מיקרו-מוטור.
בשלב זה הגורם המשפיע על הצלחת השתלת שיער הוא הדרך לשליפת זקיקי שיער.
המפתח לשכלול והשגת השתלת שיער למראה טבעי לאחר ההליך הוא: להשאיר צלקות קטנטנות מאוד ונקודותיות באזור התורם, שכמעט ולא נראות לעין. לשם כך יש לשלוף את זקיקי השיער מהאזור התורם בהפצה הומוגנית ולכן יש חשיבות רבה למספר הזקיקים שניתנים לחליצה המשתנים מאדם לאדם.

3) יצירת האזור הנתרם

תהליך יצירת האזור המקבל הוא השלב החשוב ביותר להשגת תוצאות בעלות מראה טבעי. הגורם הקובע לטבעיות בהשתלת שיער הוא השתלת השורשי השיער בסמיכות בכדי להשיג מראה טבעי יותר וליצור את התעלות בזווית הנכונה כמו גם בכיוון של צמיחת שיער.

זווית השתלת השיער תתבצע ב40-45 מעלות מעור הקרקפת.

4) השתלה של זקיקי השיער

מיקום הזקיקים הוא השלב האחרון בתהליך השתלת השיער. בשלב זה, יש צורך למנוע את הסיכון לפגיעה ברקמות על ידי מגע מופחת ביותר עם זקיקי השיער.

כפי שנראה כאן, תהליך השתלת השיער מתחיל במתן הרדמה. מסיבה זו מתן הטשטוש בתחילת ההשתלה היא הגורם העיקרי המשפיע על הנוחות שלך לאורך כל תהליך ההשתלה.

הרדמה בהשתלת שיער

הרדמה היא השלב הכואב ביותר בתהליך השתלת שיער. כיום תהליך ההרדמה מתבצע בשתי דרכים נפוצות.

א) הרדמה הניתנת בזריקה

בשיטה זו מתן ההרדמה הראשונית באמצעות הזרקה. למרות העובדה שלמחטים אלו קוטר דק מאוד ומאחר וההרדמה ניתנת לקרקפת, הם גורמים לתחושת כאב עזה.
כיום, שיטה זו היא סוג ההרדמה הנפוץ ביותר בקליניקות רבות מכיוון שהיא זולה.

נוהל הרדמה באמצעות טשטוש

חומר הטשטוש, שבעצם ניתן להשתמש בו אפילו על תינוקות, הוא אחד ההליכים הרפואיים המתקדמים והחשובים ביותר בתחום ההרדמה. חומר הטשטוש הוא שילוב של חומרים פעילים לשיכוך כאבים לגוף במינון מתאים על סמך מצבו הבריאותי של המטופל.
בהליך זה האדם נשאר בהכרה אך תחושותיו מופחתות ולכן לא מורגש כאב בזמן הזריקות או בשאר חלקי ההשתלה.

מינון הטשטוש נקבע על ידי הצוות הרפואי ותחת פיקוח ישיר של הרופא המרדים על סמך המצב הגופני וסף הכאב של המטופל.

המאפיינים של SOFT FUE (טשטוש ברמה קלה)

Soft FUE מעניק רמת נוחות גבוהה למטופלים.

המאפיינים החשובים של יישום הטשטוש להשתלת שיער במרפאת ד”ר סרקן אייגין:

– המטופל מקבל הרגעה ואינו חש כאב כלשהו במהלך מתן הרדמה מקומית.

– המטופל נשאר בהכרה במהלך ההליך.

– המטופל רשאי לאכול ולשתות לפני הניתוח. זה לא מונע מתן חומר הטשטוש לאחר מכן.

– המטופל יכול לענות על כל צרכיו במהלך ההשתלה (כגון ללכת לשירותים, לאכול ולשתות).

– המטופל יכול לחזור לביתו או למלון מבלי להתקשות ברגע שמסתיימת ההשתלה.

היתרונות של טשטוש קל לעומת טשטוש רגיל הם כדלקמן:

-שיתוף הפעולה והתקשורת בין המטופל לצוות הרפואי אינו נכשל תחת טשטוש קל.

כך, המטופל מרוצה ומסופק יותר בסיום ההשתלה.

לא ניתן לתת את חומר הטשטוש ללא פיקוח של רופא מוסמך

במרפאת ד”ר סרקן אייגין, חומר הטשטוש ניתן תחת פיקוחו של רופא מרדים ומושתת על תוצאות השתלה באופן אינדיבידואלי. במילים אחרות, המטופל שמקבל את הטשטוש עובר הליך זה כשלב נפרד המנוהל על ידי רופא מרדים והצוות שלו שאינו הרופא להשתלת שיער.
במהלך ההליך נוצר מעקב רציף אחר קצב הלב וסימנים חיוניים אחרים. מסיבה זו, נוכחותו של הרופא המרדים באזור ההשתלה היא גורם מהותי ללא פשרות במרפאת ד”ר סרקן אייגין.

תמונות של לפני-אחרי

תוכל לראות כעת תמונות של 'לפני-אחרי' מיד לאחר שתמלא את הפרטים בטופס המצורף. תוכל לקבל הודעה אוטומטית אל הטלפון הנייד או לאימייל.