Skip to content

שיתוף:

השתלת שיער בשיטת FUE להבי ספיר

מהי השתלת שיער בשיטת FUE המתבצעת עם להבי ספיר?

הפיתוחים הטכנולוגיים סללו את הדרך לפיתוח טכניקות השתלת שיער חדשות וחדשניות וכן טיפולים משמרי שיער המונעים את המשך נשירת השיער. השתלת שיער התקדמה והתפתחה באופן דרמטי במהלך השנים והפכה להליך כירורגי מבוסס היטב ופחות פולשני.

שיטת FUE שנחשבת לאחת מהטכניקות להשתלת שיער המודרניות והנפוצות ביותר, מבטיחה תוצאות בעלות מראה טבעי ומובילה את הצלחתה צעד אחד קדימה באמצעות שימוש במכשירים מיוחדים עם להבי ספיר.

שיטה להקלה מוחלטת על הכאב בהשתלת שיער

שיטה להקלה מוחלטת על הכאב בהשתלת שיער

הודות לשימוש בחומר הטשטוש שניתן תחת פיקוח ישיר של הרופא המרדים שלנו, לא תרגיש כאב במהלך מתן ההרדמה המקומית לפני ביצוע השתלת השיער. כתוצאה מכך, חווית השתלת השיער שלך תהיה נוחה יותר ונטולת כאבים. למרות שהשתלות שיער נחשבות בדרך כלל כהליכים נטולי כאבים, שיטה חדשה זו תעזור למטופלים שלנו הסובלים מפוביה (פחד) של המחט, להרגיש בנוח, ולאפשר להם להירגע במהלך ההליך. כתוצאה מכך, רמת הכאב שהייתה נמוכה ביותר, הפכה קלה אפילו יותר.

מהו חומר הטשטוש?

חומר הטשטוש הינו חלק מהפעולה של ייצור מצב של רגיעה או תנומה תחת מתן תרופות הרגעה מבוקרות, פיקוח על עומק ההרגעה עם סוגי התרופות המשמשות והכמות שניתנה המותאמת במיוחד לכל צורך של כל מטופל.

האם עלי לקבל את חומר הטשטוש?

חומר הטשטוש הינו הרגעה יעילה ובטוחה גם לילדים צעירים וכפי שהזכרנו קודם, היא מבטיחה למטופל הליך השתלת עד אפס כאבים.

ספיר FUE לעומת FUE קלאסי

ההבדל בין ספיר FUE לקלאסי FUE ביחס לפתיחת ערוצי מיקרו

ההבדל בין ספיר FUE לקלאסי FUE ביחס לפתיחת ערוצי מיקרו

שלב פתיחת הערוצים(תעלות)  במהלך השתלת שיער בשיטת FUE ספיר מתבצע באמצעות להבים מיוחדים העשויים מאבן חן יקרה בשם ספיר, המחליפים את להבי הפלדה בהם נעשה שימוש בעבר.
השימוש בלהבי ספיר נועד למזער את היווצרות הגלדים ולהאיץ את תהליך ההתאוששות באמצעות פתיחת ערוצי מיקרו קטנים יותר באזור המיועד להשתלה.

בשיטת FUE, הרופא משתיל את זקיקי השיער שחולצו לתעלות שנוצרו בקרקפת על ידי הלהבים. לערוצים אלה יש השפעה רבה על הצפיפות, הזווית וכיוון צמיחת השיער, האחראים  על השגת מראה טבעי. מסיבה זו פתיחת התעלות נחשבת לתהליך החשוב ביותר, והשימוש בלהבי ספיר מאפשר הדרך טובה יותר לפתיחת תעלות המיקרו, בהן יושתלו זקיקי השיער.
ספיר FUE לעומת FUE קלאסי

חלק מהמרכזים להשתלת שיער טוענים כי הם יכולים להשתיל 65-70 יחידות זקיק לכל סנטימטר רבוע שיספקו למטופל שיער טבעי וצפוף.
אך האמת היא שלא להבי ספיר ולא להבי פלדה מאפשרים להשיג צפיפות שתל כה גבוהה.
על מנת ליצור מראה טבעי, יש להשתיל זקיקי שיער תוך התחשבות בזווית וכיוון מדויק של צמיחת שיער.
בלתי אפשרי להגיע לתוצאה טבעית אם משתילים 65-70 יחידות זקיקים לסנטימטר רבוע, מכיוון שיצירת חתכים בהתאמה לכיוון הצמיחה הנכון של זקיקי השיער, תמנע על ידי צפיפות כזו.
הזווית הטבעית של צמיחת שיער היא 40-45 מעלות. אם זקיקי השיער מושתלים בניצב לקרקפת, במחיר של קבלת צפיפות, הדבר יוצר מראה פחות טבעי.
חשוב לזכור כי השתלת שיער לא תחזיר את שיער הנעורים שלנו אלא תעניק לנו מראה טבעי בהתאם לאיזורי התרומה שלנו.

היתרונות של FUE המבוצעים עם להבי ספיר בהשוואה ללהבי פלדה:

– בשל תכונותיו הקשיחות והאנטיבקטריאליות של להב הספיר, פתיחת התעלות תתבצע בסיכון מינמלי לסיבוכים כמו טראומה ופגיעה ברקמות הקרקפת.

– בהשוואה ללהבי פלדה, להבי ספיר מאפשרים להזריק כמות נמוכה יותר של נוזל להרמת העור מהעצם – לפני ביצוע חתכים. כתוצאה מכך, ספיחת הנוזלים שחווה המטופל לאחר ההשתלה תופחת ובכך תהליך ההחלמה יהיה נוח יותר.

– ככל שחתכים שנוצרו לתהליך ההשתלה יהיו קטנים יותר, התאוששות הרקמות תהיה מהירה יותר בהשוואה לשימוש בלהבי פלדה, אך הכי חשוב שהעור המלוכד יהיה בעל משטח חלק.

– כתוצאה מפתיחת התעלות באותו אורך של זקיקי השיער, זקיקי השיער ישארו כפי שהוצאו ולא יווצר שינוי בזווית שלהם לאחר ההשתלה.

– השתלות שיער הינן תחום מתפתח ומשתפר ככל שעובר הזמן, חידושים ושיפורים שקורים כל הזמן מביאים התקדמות ותוצאות טובות יותר.

FUE- שיטת השתלת שיער בשימוש מאז 2004, הפכה לטכניקת השתלת השיער הנפוצה ביותר בעולם. כעת הגיע הזמן להתמקד בסיפוק ציפיות המטופל ולתעדף את צרכיהם ביחס לאיכות ולשלמות. הציפייה הזו לגבי תוצאה של השתלת שיער מבחינת איכות ושלמות על ידי ביצוע טכניקת ה- FUE תוך שימוש בלהבי ספיר. טכניקת FUE עם להבי ספיר, הנערכת במרפאת ד”ר סרקן אייגין, מציעה תוצאות טבעיות, מוצלחות ואסתטיות.


אם ברצונך לקבל מידע נוסף על FUE עם להבי ספיר או לקבוע אבחון, אנחנו כאן בשבילך, צור איתנו קשר.

Facebook
Twitter